Ftmomrgkhn Mom356 benim bebeğimde 4 aylık aşırı derecede gaz sıkıntısı çekiyorduk haftada bir iki kere acillik oluyorduk kimyon rezene denemediğim hiçbir şey kalmadı çözümü kundakta sallamakta bulduk akşam saatlerinde krizi tutunca hemen salliyoruz alışkanlık oldu artık normal bir şekilde uyumuyor ama acillik olmaktan iyidir belki sizde denersiniz biz çok çektik elimden geldiğince yardımcı olmak istedim
Sedaergun Nurse Harvey tavsiye ederim. 3. Çocuğum ve üçünde de işe yaradı. Tamamen doğal içerik. Hem damlası hemde şurubu var. Doktoruna danış bence, hangisi uygunsa onu söyler. Geçmiş olsun güzel anne 🌸🥰
Si_se_ta_be Mom356 Valla benimkide sözde seviyor ama biraz fazla sert seviyor arada vuruyor gibi sanki tutup kıyafetinden çekiyor, besigine çıkıp bakıyor devirecek bigun nasıl saklayacağımızı şaşırdık 🤦🏼♀️
Mom356 Si_se_ta_be yaa inşallah zamanla alışır oda bizimki beşiğin yanımdan ayrılmıyor sarılık var biraz benım bebek te sarı yazma koydum beşiğin üstüne şimdi bakıyor bebeği arıyor 😂
Si_se_ta_be Mom356 İnşaallah. Odasını da ayiricam artık dün gece Bebek için gece 1 e kdr uyumadı bebeğin sesini duyduğu gibi uyanıyor.
Mom356 Si_se_ta_be yaa ben ayrı uyuyorum kızımın beşiği yatak odasında ben salında uyuyorum bebişinin adı ne
Si_se_ta_be Mom356 Ben yatak odasında uyuyorum işte ikisinin de beşiği yatak odamda ama oğlum bebeğin sesinden uyumadı. Zaten odası var beşiğini oraya götürücem artık orda uyusun 🤷 Lavin Beril 😍
Sakinee Mom356 canım benim hayırlı uğurlu olsun doğum hikayenizde okumuştum ama yazamamıştım o zaman bir öncesi gün kahvaltıda benim yetişmede ye demiştim sana doya doya 😁 hiç bir gaz ilacı banyo masaj iyi gelmiyordu benimkilerede en iyi gaz ilacı KİMYON’dur . Yemeklerine bol bol koy tane kimyon alıver aktardan ayrıca her gün bir iki fincan sıcak suya birer çay kaşığı koy demen demleniyor zaten süzüp iç onu bir iki çay kaşığı bebeğinede verebilirsin doğduğu günden itibaren verebilirsin demişti doktor bana verdimde bir gün sonra emin ol öyle çok gaz çıkaracak ki allah yardımcın olsun canım kesinlikle hiç vakit kaybetmeden kimyonu dene çok iyi geliyor sende de sürekli gaz çıkartacak ikinizdende atıyor
Mom356 Si_se_ta_be uyanmıyorsa götür daha rahat olur zaten senin için 😍 ya ismine bayıldım maşallah adıyla büyüsün inşallah 🥰
Serapveminikleri Mom356 bulursan banada söyle :( 40 gün oldu yemis beni su gaz… Kızımda da 9 ay çektik sanirim buda ablası gibi :(
Mom356 Serapveminikleri yaa bizde 1 yaşına kadar çekmiştik 🥲 bunun belirli bir saatlerde yapıyor işte
Si_se_ta_be Mom356 Uyanmiyor ztn bilseydim doğumdan önce ayirirdim. Çok teşekkür ederim. Senin bebisininde ismi çok güzel adıyla büyüsün inşallah 😍
Mom356 Si_se_ta_be Maşallah uyanmasın ya benım nehirde uyanmıyordu ama dün 2 kere uyanmış babası söyledi
Si_se_ta_be Mom356 Olur arada ya bnmde bazen çok nadir uyanır hemen uyur geri. Allah yardımcımız olsun valla çok zormuş 🥴