Ikizminnoslar benim ikizlerimde de var rop… ilk zamanlar haftada 2 defa gidiyorduk. kızımınki baya ilerledi ve doktor müdahale etmezsek %50 kör olur, %50 düzeledebilir kendiliğinden ama tecrübelerime göre kendiliğinden iyileşmez dedi ve acil enjeksiyon uyguladı gözüne. o zamanlar ay ne ağlamıştım sütüm gitti o günden sonra. 2 dk lık işlemmiş. çok şükür toparladı şimdi ikisi de. kızım 2 ayda 1 oğlum 3-4 ayda 1 gidiyor. olur da enjeksiyon vs derlerse sakııın üzülmeyin, o kadar basit ki… bana kimse söylemedi, olan benim sütüme oldu😔