Tatlican yerlersenietipuf şuan sadece visne koydum erikte koyulacak kızılcıkta.sonra bamya.közlenmiş biber ve patlıcan. Sütlümısır
kubraanne Badem2021 yok hayir dolma bildigimiz lahana dolmasi biberde kırmizi biberi kozleyip atiyorum bunu demek istemistim dolmalik biber hic atmadim atiliyor mu bilmiyorum 🙂
Caydanlik Domates konservesi Fasulye konservesi Süt mısır konservesi Garnitür Vişne Bezelye Barbunya Közlenmiş kırmızı biber , patlıcan Bamya Dolmalık biber Bende bunları koyuyorum kış için ☺️
sedasnglr93 yerlersenietipuf bamya taze fasülye barbunya bezelye enginar biber patlıcan kızartması vişne 22 kavanozda menemenlik veya yemeklikte kullandığım domatesimi yapıyorum , çilek vişne ve kayısıdan reçel yapıyorum iki şer kavanoz eşimle yapıyoruz kolay oluyor o ayıklıyor ben sıcak sudan geçirip soğuk suya atıp şokluyorum sonra paketleme ❤️
Portakal yerlersenietipuf Bizede kimse gelemiyor ama ya gelirse diye her bayram yapıyorum ve her bayram onları kendimiz yiyoruz 🤣