yerlersenietipuf yeşil fasulye buzlukta sevmediğim için kıyıp kuruyorum. Patlıcan karnıyarık kim alıyorum kızartıp dolaba atıyorum. Menemen konservesi yapıyorum. Yemeklere ve çorbalara güzel oluyor. Kahvaltılık menemen için buzluğa biber doğrayıp atıyorum domatesi doğrayıp atıyorum. Biraz çilek reçeli yaptım. Biraz vişne reçeli yaptım. Turşularımizi yapıyorum salcamizi annem yapıyor sagolsun. Takillari market yerinde organik köy pazarından alıyorum serin hir yerde içine tuz /defne yaprağı koyarak muhafaza ederseniz güve ihtimali de pek olmuyor. Patlıcanı kurutuyorum patlıcan yemeklerine efsane oluyor. Mısırı kabuklarını soyup posetleyip buzluğa atıyorum kışın canimiz istediğinde düdüklüde yapıp yiyoruz . Vişne, çilek, şeftali gibi kompostosunu sevdiğim meyveleri buzluğa atıyorum. Kayısıyi kurutup buzluğa atarım kayısı kavurması deriz tatlısını yapıyorum. Geleneksel bişey ama efsana oluyor. Aklıma gelenler bunlar şimdilik kolay gelsin