Mirackaan kendini hiç sıkma yapıyla alakalı bi durum 15 küsür kilo verdim doğumdan önceki göbeğime döndüm .. normal doğum mu yaptın göbeğin hiç kalmamış diyen bile oldu .. genetik bi durum bence o yüzden o bu ne der diye bakma .. sabırlı ol. Bu arada hiç diyet yapmadım yapamadım emzirdiğim için çok acıkıyorum tatlı çok tüketiyorum kendiliğinden gidiyormuş kilolar onu anladım.. şu an 6-7 kilo fazlam kaldı eski kiloma dönmek için ama göbeğim hiç kalmadı düşünün yani .. umarım kısa zamanda toparlanırsınız.. bu arada 9,5 aylık bebişim ancak toparlanabildim bu süreçte verdiğim kilolaları aldığım zamanlar bile oldu kıyafetlerime giremediğim günler vs o zaman da yedim ama dikkat ettim şu an mutluyum sezeryanla 1 sene dolmadan yinede iyi toparlandım diye düşünüyorum