Medusafer Mirackaan diyet ve sporla tatlı hamurisi ekmek şekeri hayatınızdan çıkardığınızda hemen gidiyor üstelik hiç sütünüz etkilenmiyor
idilolo Mirackaan 2. Haftada gitti az biraz kaldı, 12 buçuk kilo almıştım, 10 kilosu gitti, bebe emip duruyor bi de iştahım da yok, 40’ım çıktıktan sonra korse giyeceğim, doktor şimdilik giyme dedi.
idilolo Bsvm owlie korse belden çıt çıtlı gibi olan di mi? Bu biraz acıtır gibi geldi bana, nereden aldınız?
Bsvm idilolo https://ty.gl/nazp6fg buydu benim kullandigim oyle canimi yakmadi benim ama tabi korse neticede mukemmel rahatlik saglamiyor 😊
idilolo Aminem aynen öyle, benim annemin de ablamın da öyle olmuştu, korse henüz giymiyorum, doktor 40’dan sonda korse ve belli spor hareketleri dedi. 66,5’la doğuma girdim şu an 55 kiloyum.
1Anne1ogul Mirackaan daha çok yeni zamanla verirsiniz, bol su için ekmek çok tüketmeyin. Emzirme ile gdiiyo zaten stres yapmayin
Alpbeybi NefesMaviDeniz normal istedik ama sezaryene döndük, sezaryen bana göre değilmiş çok zorlandım sonrasında ama toparladık çok şükür çok çok iyiyim şimdi 🥰❤️
NefesMaviDeniz Alpbeybi Aman çok şükür geçti bitti öyle dişünelim. Allahım sağlıkla kuvvetle bebeklerimizi büyütmemizi nasip etsin 🧡
Srhtzlyh Mirackaan yüksel belli taytlardan giydim doğumdan sonra hep. Hem kendim rahat hareket edebildim ameliyat yerimi tutmadan hemde 10 güne göbeğim gitmişti😊
NefesMaviDeniz Elifty Uzman Diyetisyen Zehra Bora instagramdan bakabilirsiniz. Gerçekten çok iyi..ikizlerim 3,5 aylık oldu ve ben daha 15 gündür kullanıyorum. Böyle bir terleme olamaz ve göbeğim gözle görülür şekilde gitti. Sabah takıyorum akşam üstü bazen akşam çıkarıyorum.
curly_mom Mirackaan daha çok yenisin canım öncelikle hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏🏼 Göbeğin çoğu gidiyo ama zamanla. kolay kolay da eski formuna dönmez 🤷🏻♀️ spor falan yapmak lazım ama ciddi spor 🏋🏻♀️🤸🏻♀️🏃🏻♀️ E sezeryanlısın yapamazsın en azından 4 5 ay geçmesi lazım sonrasında çocuk durmaz (bakacak biri varsa bırakıp spora gidebilirsin) 🤔 emzirirken diyet de yapılmaz 🤦🏻♀️ (yani ben yapamadım inşallah siz yapabilirsiniz) 😅🍀🍀