Bibi Kizlar 9 aylik kizim pazartesi ateslendu ve agzinda beyaz kabariciklae cikti neyseki cok sukur fazla surmedi atesi ve agiz kabariciklari carsamba gunu tamamen iylesti. Hastalandigi gun yani pazartesi gunu hic uyumadi sali guude hic uyumadi carsamba gunuda hic uyumadi tamam anladim o gunler hastaydi anneyi istiyordu. Ama benim anlamadigim dun de benu hic uyutmadi bugunde devam edior beni uyutmayi. Sabaha kadar uyuyan kizim (mama icin kalkiyordu ama) simdi durmadan agliyor birden sesli bir sekilde. Hasta degil atesi yok birszyi yok. Huy mu degistiriyot acaba? valla pazartesinden beru gozume uyku girmedi cadinin yuzunden kafayi yicem artik uykusuzluktan. Sabah esime cocuklarima sinirli bir sekilde davraniom uykusuzluktan yorgunluktan. Huy mu degistirdi yoksa duzeoecekmi?😭 ay nolur duzelir diyin bana😭 ne yapmam lazim simsi benim? Bildiginiz saat basi aglayarak bagirarak uyanior sanki birsey olmus gibi gobek ustu donerken agliyor emzik dusunce agliyor saga donerkek aglior sola donerken agliyor. Gozlerim kipkirmizi sis hep 😭😭 yardim edin please❓
Smali Bibi canım aynı durumdayiz.gecen hafta ateşlendi.suan uykudan uyandi ve uyumiyor.dun gecede böyleydi önceki gecede.aglamak,yerine yatırınca bağırmak,uyku pozisyonu alınca bağırmak ağlamak.6 aylık bitti bizdede.anlamakta zorlanıyor um
Bibi Smali insallah duzelirler yaa😭 ben saten depresyon olan bir hastasiyim uykusuzluk beni daha kotu yapior inan birseyden zevk alamiom yorgunluktan uykusuzluktan sinirli oluyorum hep☹️
Splash-Splash-Love Bibi Sizinki geçici bi dönem. Oğlum 22 aylık ben bunu her gece yaşıyorum. Beterin beteri var kendinizi böyle motive edin🌺🌺 üzülmeyin geçecek. Benimki doğuştan böyle
Bibi Splash-Splash-Love ay Allah yardimcinuz olsun insallah canim ne dicemu bileledim☹️ Ben uyuyamassam cok kotu oluyotum dogustan boyle olsaydi anneme tasinirdim herhal bi gece annem bi gece ben bakardim sanirim. Buyuk kizim oyle degildi ya uyurdu sabaha kadar bu cok fena ciktu😭