Elaa4050_ agızdan bisey yaptılar mı yapmadıysa olmamıstır cunku rota virüsü ağızdan oluyor benim bebegim 3 aylıkken rota virüsü asısı olmasına 4 gun kalmıstı rota kapmıs bide amip 4 gün hastanede yattık sürekli serumlar yedi 5 gunde igne oldu v3 surup icti eve geldik ve cok zordu 2 tane viris birdwn olunca daha zor oldu suan gecti ateş kusma vs hicbisey kalmadı isal var ama rengi yesil degil sarı surekli yapmıyor kaka sayısı normal ama yapınca da isal yapıyor ama hastaneye gitmeye korkuyorum eger gecmesse gidecegim mecbur