Kızlar geçenlerde Bi post açmıştım kızım enfeksiyon kapmış die ishal kusma ateş halsizlik kızım 4 gün gözünü açamadı biz 4 günde 3 kere acillik olduk 3. Dede ilaç yazıp yolladılar kimisi dedi boğaz enfeksiyonu kimisi dedi bağırsak enfeksiyonu neyse dedik ama çocuk git gide kötüye gitti su içiyo bide anne sütü onuda ya kusuyo yada İshalle çılarıyo en son çocuk doktoruna randevu aldık yatış verdi 2 gece 3gün hastanede tedavi gördük serumlar iğneler meğerse çocuğum rota virüsü kapmış ondanda bana bulaştı neler çektik 1 hafta salgın çok yaygın lütfen sizde dikkat edin ama hakkım kesinlikle hell değil ya insan doktor ya doktorada güvenemezse daha kime güvensin cimere yazıcam allahından bulsunlar