Vildan2334 yaseminoztrk biz bebelac gold kullaniyoruz daha yogun evet normal bebelacta tortu problemi olmuyor sma gibi yumusak kıvamlı onu deneyebilirsiniz
nurelem yaseminoztrk canım benim sütüm erken kesildi erken başladım mamaya, normal aptamil kullandım değiştirmedim bu zamana kadar,
Minnosanne21 Benim de ilk çocuğum geceleri 10 dan 2 3 e kadar bazen 1 e kadar sürekli ağlıyor emziriyorum biraz emiyor ağlıyor doktora söyledim gaz sancısı olabilir dedi acaba doymuyor mu bilmiyorum ki kucağıma alıyorum gezdiriyorum susuyor
yaseminoztrk Minnosanne21 emerken bir anda kendini geri atıyorsa gazdır. Bacaklarını kendine çekerek ıkınarak ağlıyorsa da gazdır. Hergün aynı saatlerde ağlıyorsa kolik de olabilir. Benim kızımda öyleydi 😬 Aç olduğunda ağlaması daha bağırır gibi oluyor ve başıyla aranıyor gibi sağa sola hareket ediyorsa açtır ben öyle anlardım 😊 bide parmağınka ağzına yakın yere dokun böyle dönüyorsa meme sanıp yine açtır 😚
Minnosanne21 yaseminoztrk memeyi çekiyor ağzıyla ayağıyla tekme atar gibi yapıyor bu gaz galiba çözümü için damla aldım yine aynı oluyor galiba
yaseminoztrk Minnosanne21 damlayı düzenli olarak kullanın. Biogai probiyotik ve nurse harveys damla çok iyi geliyor hergün aynı saatte vermeye özen gösterin. 15 gün düzenli kullanımdan sonra fayda etmeye başlayacaktır 😊 kay aylık şuan
yaseminoztrk Minnosanne21 zaten 1 ay kalmış o zaman baya düzeliyor 😊 dediğim gibi damlaları kullanın çok iyi gelecektir ❤️