Öncellikle çok geçmiş olsun benimde az daha sürse cerrahi müdahale gerektirecek mastitim olmuştu bunun nedeni süt kanallarının enfeksiyon kapması mastit oluyor bende öneri üzerine sıcak havlu yapıp koydum ama ağrılarım daha çok arttı kolumu oynatamıyordum koltuk altıma kadar şişti sıcaktan mutlaka uzak durun çünkü sıcak iltihabı bilindiği üzere daha çok arttırıyor ve yayıyor doktorum bunu üzerine basa basa söyledi bu soğuk jeller var yarım saat arayla koydum birde dondurulmuş lahana yaprağı antibiyotik kullanımı da oldu 3 gün içinde geçti ve bir daha hiç olmadı inşallah sizde biran önce kurtulursunuz