Asoo2305 seni o kadar iyi anlıyorum ki iki doğum yaptım her ikisinde de Mastit oldum 40 gün önce doğum yaptım göğsüm taş gibi oldu bebek ememedi evde sağım yapıyorum makine çekmiyor tıkalı Çünkü, doğum yaptığım hastaneye gittim emzirme hemşireleri yardımcı oldu bana göğsümde sizin dediğiniz gibi ceviz kadar şişiklik vardı ve çok şişmişti kolumu kaldıramıyordum,saolsun hemşire eliyle masaj yaptı yumuşattı böyle böyle 4 gün gittim hastaneye öyle kendime geldim hastanede sağım yaptım onların makinesi daha güçlü Allah hemşirelerden razı olsun,sizde hastaneye gidin yardımcı oluyorlar böyle çekilmiyor ağrısı sızısı psikolojik olarak çöküyor insan inşallah sizde rahatlarsınız