tontisbebegim hayatımda ilk defa uçlarını actirdim ombre yaptrdim oda kuafor arkadaşım vardı evde yapalım dedik 2 de başladık aksam 9 da bitti saclarim kahverengiydi tek tek ince ince geçişli paket yapti allahim öldüm bide sabırlı bi insan da değilim boğuldum resmen artık dedim kapalıyım normalde yap gitsin bitsin artık bekleme açılmasını yaptığı işi bitirmek için arkadaşım bitirmeye çalıştı ama öldüm ya çocuk bide annemdeydi sonucu güzel oldu ama gerçekten çok zorlu bi iş hiç bulaşma Derim evde yapmaya gerçekten arkalara paket yapmak beklemek uzun iş bide yaptığı paketi açıp bakiyo renk açıldımi acilmadimi diye açılmadı tekrar paket yapiyo