Bende hep evde yaparım. Saçlarım platin sarısı ve gayette iyi durumdalar. Tavsiyem açıcıyı paletteninkini kullanın. Mavili bi kutusı var 7 tona kadar açıyor. Üstünede palette 10-1den cila atın. Yani ıslak saça tarayarak kısa süreli tutun. Alın size mis gibi sarı saç 😂 haftada iki kerede mor şampuan kullanırsanız tamamdır 😂