🌸 İlk kızım memeye oldukca düşkündü. Gece sürekli uyanırdı emmek icin (tok olduğu halde) ☺️ 2 yaşında memeden ayırınca, ilk gün bikere kalktı mızmızlandı. Su verdim tekrar uyudu. Ertesi gün hic kalkmadı. Deliksiz uyudu. Hatta ben uyanmaya o kadar alışmışım ki, Kızımın deliksiz uyuduğu gün bu seferde ben kendi kendimee defalarca uyandım 😂 Bisey mi oldu ki, ateşi mi var ki diye kontrol edip durdum Başındaa 😂😂 Velhâsıl canlarım 2 yaşında sütten kesince benimki deliksiz uykuya geçti hâmd olsun💕 Darısı diğer kızımın başına 🤱🏻🎈 (Darısı tüm annelerin başına) 🤭✌🏻