Ya 6 aylık olduk gece en az 3 kere kalkıyor biraz emiyor uyuyakalıyor daha ben uykuya dalmadan hop birdaha 🥲🙄Allah aşkına ben ne zaman uyuyacağım . 9 -9.30 da uyuyor sabah 7 de kurulu saat gibi ayakta gece de ayakta sınırsız uykuya 1 kere doysam ya ☹️