Uygurelif ikizbabymom bide bu çıkarsa başıma naparim bilmiyorum bu ara kadar çok şey geçti ki başımızdan. Rabbime sığınmışım napim 🥵
Uygurelif Ela321 kızlar tanımını yapmış canım oku sende anlarsın senin ki kolik mi diye. Inşallah değildir. Gerçekten zor kolik ablamın cocugu bize bir yazı zehir etti şimdi bende acaba mi dedim delirdi 2 gündür
1prens1prensess Uygurelif ben kendim yaptım baktım bir gün battaniyede sallarken sakınleşti hemen eşime ertesi günü 2 kanca aldırıp duvara çaktırdım ip astık ipin üzerinden çarşaf geçirdim hemen o şekilde yatıyor
Okyanustakibulut Uygurelif başlayabilir de sanki kolik hastalıkmış çözümü yokmuş gibi davranmana gerek yok canım korkma o kadar. Sakinleştirici kolik müzikleri ve gaz damlası işini görecektir
Masalll1 Uygurelif 3. Haftadan sonra başlamıştı 6. Aya kadar devam etti. Gece 10 olunca ağlamaya başlar 3 4 e kadar durmadan ağlardı. Bazı günler sabah 8 9 gormuslugumuz bile var. Umarm kolik drgldr çünkü gerçekten çok zor