@Canparem1453 Nilsu20 daha önce hiç çocukla muhattap olmadınız galiba dememin sebebi de çocuk ve ergen psikoloğuyum sizin sorunlu diye mahalle ağzıyla hitap ettiğiniz çocukların annesni rahatlatan çocuğunuzun hiç bi sıkımtısı yok kimse o yetkili kişi saçmalamsın diyen kişiyim😂😂 yani daha önce çok çocukla muhattap oldum siz olmadınız galiba demek istedim. Çocuğunuza da maaşallah dedim saldırı değildi. Ancak başka bir evrenden olduğunuz kesin olarak beyan etmeniz üzerine size katılıyorum. Merakım var benim. Çocuğumla ilgili kaygım yok çocuğumun sorunu da yok. Çocuğuma sorunlu diyenin de psikolog kimliğimi bi kenara bırakıp mahalle ağzıyla cevabını veririm. Uzaylı safiye.