Herkese merhaba. Kızım 18 aylık neredeyse çoğu nesneyi hayvanı biliyor tanıyor. Anlamlı olrak söyledikleri anne baba dede aydede pisi pisi mama meme. Onun dışında her kelimenin baş sesini söylüyor. Mesela köfteye kö. Ayıya a. Bisiklete bi gibi. Ayısı düşünce yere. A dü diyor mesela. Böyle olan var mı. Ya da bu ilk sesleri söyledikten sonra tam kelimeyi söylemeye ne kadar süre sonra başlarlar başına gelen varsa söyleyebilir mi. Çok sevinirim.