egelsenkonuss 15 günlük bı kızım var normalde gün içinde 2 saat falan uyanık kalırdı toplam bugün sabahtan beri 3 saat aralıksız uyumadı ağlamıyor da çok şükür etrafa bakıyor öyle büyüme Atağı olabilir artık böyle uyanık mi kalacak
Believe egelsenkonuss uykuya dalamıyor olabilirbenim bebeğim de 21 günlük bazen dediğiniz gibi oluyor kundak yapıp kucağıma yatırıyorum dalıyor
Splash-Splash-Love egelsenkonuss Büyüdükçe uykuya ihtiyaçları azalıyor 😂 ağlamıyorsa baksın kendine etrafa
Yaprakdokumcumom egelsenkonuss şimdiki bebekler hayata erken atılmayı tercih ediyo 😂 takılmayın uykusu olsa direnemez uyur zaten 🌸
Karanbuse11 zeynepbalci alıştırsın demiyorum ki canım yenidoğan bebeklerin çene kasları zaten fazla gelişmediği için emerken çabuk yoruluyolar o yüzden uzun süre dinlene dinlene emip uyuya kalırlar genelde bu bebeklerin iyi beslendiğine işarettir 3.aydan sonra bunu yapmak alışkanlık kazandırır yeni doğan döneminde sakıncası yok ben bebeğimi kesintisiz 45-50 dk emzirirdim
Karanbuse11 egelsenkonuss yarım kundak yapıp nasıl uyutuyosan öyle uyutmayı dene kundak bebeklerin kendini güvende hissedip kolay uykuya geçmelerini sağlar
zeynepbalci Karanbuse11 bende emziriyorum öyle 2,5 aylık 3ten sonra devam etmesinden korktuğum için öyle dedim canım
Karanbuse11 egelsenkonuss onu sürekli yap 4ayına kadar doktorlar da öneriyo bebekler kendilerini anne karnında olduğu gibi güvende hissederlermiş o şekilde o yüzden çok kolay uykuya dalıyolar bizzat benim oğlumda öyleydi kundaksız asla uyumazdı şimdi dönmeye başladığı için bıraktım artık ama deneyin çok rahat edersiniz 😉 ben müslin bezler ile yapıyodm şu aralar havalar çok sıcak ama kundak yaparsanız mutlaka içine ince tek parça bişey giydirin terlemesin