Denizbey Zeyzey2019 tatlım öyle yaptığından kaldır omzuna al gazını çıkarmayı dene sakinleştir öp okşa sonra tekrar dene
Sedaahmet Zeyzey2019 ilk bebege tek bakmak gercekten zor ya. Benim annem 2gunde bi gelir bebeğimin banyosunu yaptirip akşama geri gider. Diger gunler ben tek bakıyorum .bunda bile cok zorlaniyorum. Sen daha cok zorlanirsın
Zeyzey2019 Sedaahmet inan çok zor eşim de yoğun çalışıyor ne uyumaya ne yemek yemeye nede bir iş yapmaya vaktim olmuyor çoğu zaman
Oozzee Dilannn benimki de 3 ay 20 günlük. Yani sadece anne sütü alıyor, biberon bilmez.. Ama emzik veriyorum uykuya dalacağı zaman, yani o da aramaz bile belki emziği.. Neden böyle anlamıyorum🤷🏻♀️
dzafer Zeyzey2019 rezeneyi ne kadar veriyorsunuz? Bizde de gaz sıkıntısı var ve damla çok işe yaramıyor gibi.
Mucizem_06 Zeyzey2019 evet canım bendede aynı sıkıntı var aynı sızınkı gıbı cekıyo bırakıyo bagrıyo aglıyo acaba az geldgı zamanlarmı yapıyo anlamıyorum sızce o yuzdenmı
Zeyzey2019 Mucizem_06 benim o yüzden değil valla diğer memeye alıncada yapıyor ama üstte arkadaş gaz sancısı olduğu zaman yapar dedi mantıklı biz sancısı olduğunu fark etmiyoruzduz hafif sancı varsa huzursuz oluyordur muhakkak
Ruhak Zeyzey2019 evt canım bende de oluyor.. Bazen çok sık emdiğinde göğsümde çok süt olmayınca yapıyor.. Yani süt bebeğin istediği miktarda değilse öle yapabilir..
Gamzeaykuteymen Zeyzey2019 benimde bebeğim aynı şeyi yapiyordu 2 aylik atağı olabilir. Birde yalancı emzik kullanıyorsanız azaltin derim ben okudum ondanda yaoabiliyomus benim bebeğimde emzik emiyodu vermemeye çalışıyorum düzeldi allaha sukur. Canım ve acıktıgi zaman kavga ettiği memeden başla emzirmeye
Emrelif Gazı olduğu için öyle yapıyor bizimde oluyordu bildiğin memeyle kavga ediyor biraz sakinleştir gazını çıkart sıcak tut daha sonra emzirmeyş dene
SerpilG Zeyzey2019 evet. Omzuna alıp gazını çıkart hem sakinleşmiş olur. İşe yarıyor. Tekrar ver ondan sonra
Gamzeaykuteymen Zeyzey2019 o zaman dönem atakları varmış ondan olabilir canım her bebek yapıyo demekki