Nazdar72 biz olduk şimdi ilaç kullanıyoruz 3 yaşındaki kızıma bulaşmış kayınvalidemlerde varmış kızıma bulaştı kızımdan bana ve eşime bulaştı ankara lokman hekim cildeyeye gittik kızıma şurup bize hap verdi bir de karışım krem 3 gün sabah akşam sürünce kaynamlarda o hastaneye gitti krem hap vermiş geçti bakalım cuma günü ne olcak şuanda azaldı kaşıntı çok zor bir şey 2 yıldır uyuz salgını varmış