Tdof26 Nazdar72 bende aynı valla geçmiyo çocukta delircem artık zehir oluyo günlerim çok yoruldum.. neler kullandınız
Nazdar72 Tdof26 bende çok yoruldum sirke kullandım kükürtlü sabun kullandım ilaclarini kullandım deli olacam deniz iyi diyorlar onada haftaya götürecem
Tdof26 Nazdar72 bizde bugün gittik denize ama bebeğim sadece bacaklarını soktum hem o korktu hem ben mikrop kapar diye korktum. Senin bebeğin ne kadarlık? Bide ilaçlardan sonra azalma oluyormu
Nazdar72 Tdof26 bebeğim 7 aylık evet azalıyor tam diyorum bitti bir gece bakıyorum gene kızarıyor. Deli olacam
Nazdar72 Tdof26 böyle böyle bebeğim böyle oldu aman böyle olmasin aman hasta olur diye diye başıma bu geldi nerden geldiyse bana bu illet.
Tdof26 Nazdar72 valla senin daha mi iyi bilemedim 40 çıktı tam iyiyim dedim çocuğum toparlandı dedim geldi buldu geçmiyo da zıkkım. Ne kadar oldu sizin uyuz olalı hangi ilaçları kullandın
Nazdar72 Tdof26 ben tam diyorum bitti bir bakıyorum gene oluyor şimdi doktor bana dedi gün aşırı metrin sür bir gece sürüyorum sabah banyo yaptırıyorum. Bir gece arayla gene yapıyorum
Nazdar72 Tdof26 valla en etkili yöntem bu geldi bana göre gün aşırı metrin sürmek birde kükürtlü sabun
Tdof26 Nazdar72 valla bana doktorların verdiği tedavi mantıklı bile gelmiyor Wilkinson sürüyorum 3 gün hepsi kuruyor iyi güzel 10 gün ara diyo on gün arada tekrar coşuyor yokmu bunun başka bi yolu ya
Nazdar72 Tdof26 on gün çok 3 gün en fazla dedi bana ama benim eşimin arkadaşı eczacı o dedi bir hafta her gece sürün ama ben bir gece sürüp bir gece surmemeyi tercih ediyorum sanki kuruyor.
Tdof26 Nazdar72 ben kendime sürsem on gün ara vermeden sürerim vala ama bebişe sürüyorum zaten bu üç gün bile mahvoluyor çocuk yıkanmadan hem de zararı olur bilemiyorum
Nazdar72 Tdof26 valla ben başta ağlaya ağlaya sürüyordum dayanamıyordum ama uyuz 3 günde yumurta çatlatiyormus. Mutlaka zararı vardır ama onu hep öyle görmekten daha iyi
Tdof26 Nazdar72 aynen öyle bende ağlayarak sürüyodum hep ama artık resmen kendi tedavi yöntemimi kendim yapıcam resmen belki üç gün sürüp iki gün bekleyip tekrar üç gün sürerim başka türlüsü olmuyo doktorlar sadece ilaç verip gönderiyor ama ne fayda
Nazdar72 Tdof26 öyle valla bide kükürtlü sabun kullan Migrostan aldık biz ben onun faydasını çok gördüm