RundownMom doğumdan önce 2 paket almıştım 6-7 ay oluyor henüz bitmedi ilk paket güzeldi hemen eriyordu lekeler çıkıyordu güzel kokuyordu ikinci paket de iyiydi yarısına geldim şu an çok kötü durumda erimiyor yapış yapış oluyor. Ben hava sıcaklığına bağlıyorum paketin içinde nemlenmiş birbirine yapışmış ondan erimesi zor toz formu gitmiş yapış yapış bi şey olmuş resmen. Makinanın üstünde durduğu için de ayrı bir sıcaklık gelip nemlendiriyor bence. Bitsin diye gün sayıyorum