RundownMom Eşim indirimde diye stoklamış ama erimiyor ve leke bırakıyor koyu kıyafetlerde. Bardakta sıcak suyla eriteyim dedim o da bir tuhaf oldu hamur gibi. Siz nasıl kullanıyorsunuz?
lanadelmiyav RundownMom ben de bir ara kullandım hiç memnum kalmamıştım, koltuklarımı sildim sonra boşa gitmesin diye😁
Anneyimbennnnn23 RundownMom Ben kullanıyorum ama öyle bir sorun yaşamadım fazla mı koyuyorsunuz acaba suda açılınca artıyor çünkü
Saripapatyammm RundownMom Direk deterjan gozune koyuyorum. Fazla koyunca yada asiri dolu makinede kalinti birakiyor
RundownMom elifhanimm ben zaten en fazla 40 derecede yıkarım kıyafetler yıpranmasın diye. 40 te erimiyor mesela
Woody RundownMomduru granüller makineyi de bozuyormuş. Çamaşırkarın üstüne dökülmesi gerekiyormuş kullanılacaksa
aylizinannesiii Woody Aaa şuanda şok oldum bilmiyordum bende… Hep deterjan gözüne koydum ve kıyafetlere yapıştı çöpe attım sinirimden😅 keske önceden bilseydim bu bilgiyi
aylizinannesiii RundownMom Bizim makinede de hic erimedi kullanamadim hic memnun kalmadim kıyafetlere yapışmıştı
Cgdmltr93 RundownMom sıcak suyla büyükçe bi kaba sıvı sabun şeklınde yaptım. 2 ölçeğe 1 litre su yeterli oluyor. O şekilde kullanıyorum çokta artırımlı oluyor
Anneyimbennnnn23 RundownMom Çok kirliyse bir ölçekten fazla koyduğumda oluyor bazen 30 bazen 40 derecede yıkıyorum
GokceMomy RundownMom Ben 5 aydır kullanıyorum ve çok memnunum, ölçüye göre koyup eritiyorum. Üzerindeki ölçüyü baz almayın.Ben ilk denemede öyle yapmıştım erimemişti. Toz deterjan için kullanılan ölçüler tam oluyor.
Cgdmltr93 RundownMom biraz katı olursa sıcak su ekliyorsunuz o kendisi kıvam alıyor. Üstelik ek gıda lekeleri ya da kaka lekesi olduğunda azcık alıp çitilşyorım hemen geçiyor
elifhanimm RundownMom ben böyle bir sorun yaşamadım açıkcası ama makineninz yeterli ısınmıyor da olabilir. Dediğim gibi internette bazı hanımların sıvılaştırıp öyle yıkadığını duydum 🌱