Nese2558 her bebeğin bağırsak düzeni farklı demekki. Bu sizinki sağlıklı bizimki sağlıksız demek değil ya da tam tersi.bana da üç doktor aynı şeyi söyledi. Sadece anne sütü alıyorsa on güne kadar yapmaması normal dediler. Biz büyükler de öyle değil miyiz, eşim her gün iki üç kere çıkar wc ye ben iki günde bir anca. O ince uzun ben şişmanım mesela 😃