Merhaba anneler. Benim kızım üç aylık ve doğduğundan beri kakasını haftada bir yapıyor. Kabız değil, kakası yumuşak ve sarı. Yani gayet normal görünümde. Sadece anne sütü alıyor. Kilo ve boy = doğumda 3940 gr 54 cm hastane çıkışı 3700 gr, birinci ay 4800 gr 56 cm, ikinci ay 5400 gr 60 cm, üçüncü ay 6250 gr 61 cm. Sizce haftada bir yapması normal mi ya da düzenli yapması için ne yapabilirim?