Kızlar Allah nasip ederse kurban keseceğiz. Evliliğimde 2. Olacak ilki koçtu dağıttık pek saklama gibi bir durum olmadı. Şimdi hisseye girdik büyükbaş için en küçüğünden. Adanada yaşıyorum ve etin dinlenmesi gerek. Klimanın önünde ne kadar dinlendirebilirim? Küçük bebeğim var ve evi çok soğutamam. Kapıyı kapatıncada nemden biz nefes alamıyoruz. Kavurup koymak istiyorum zaten dağıtıcaz yine oğlum için kemik ayırıcam biraz et ve kıyma. Kavurmayı nasıl yapabilirim? Tecrübeli ev hanımlarından tavsiye bekliyorum 😌