MihrimahRabia ya benimki de 9 aylik olacak iki kere gündüz uykusu uyuyor full memede uyuyor. Ac kalıyor ondan demişlerdi ek gida da aliyor hala aynı. Bazen gece kaç kere kalktım sayamıyorum. O kadar bölük porcuk uyuyorum ki. Sabah 6 da kalkıyor bi daha meme faslı başlıyor . Bi de gece uyanınca agzini sapirdatip meme bekliyor 😂😂 cok tatlı sabah bana gülünce hersey geçiyor ama ben iki saat tek gözlü canavar gibi dolaşıyorum.