11 aylık gece 10 kez kalkıyor kesin.Psikolojim alt üst oldu.Memeden kesmeyi hiç düşünmüyorum.Çözüm bu değil doğru da değil.Bi ara kucakta uyutuyordum 1 kaç gün işe yaradı.Sonra ben yoruldum ve bıraktım.Bayram dan itibaren eşim de evde olacağı için başlayacağım memesiz uyutmaya.Bu sefer kararlıyız.