Benim bebeğim de 45 günlük kaka yapamıyor kendi kendine son 10 gündür ben de İstanbul’da yaşıyorum takipli doktorumuz orda ailemin yanına Sakarya’ya geldim gelmişken burda da övülen bi doktora fikir danışmak icin götürmek istedim kızımı götürdüm muayene etti vs kilosu 4580 çıktı, ondan önce gittiğimizde de 4370 di yani 12 günde 210 gram almış, ama doğduğu ay 900 gram almıştı, bana az geldi endişelendim biraz anne sütü alıyor sadece doktora kaka niye yapamıyor diye sorduğumda anne sütü yetersiz gelebilir bazen dedi haftaya tekrar kiloya bakıcam dedi cok canım sıkıldı halbuki takipli doktorumuz anne sütün cok iyi gidiyor her şey yolunda diyordu hatta bebeğim 5-10 dk anca emiyor dediğimde kilosu cok iyi zorlama demişti şuan 12 günde 210 gram aldığını duyunca ben de üzüldüm buradaki doktora 12 gün önceki kilosunu söyledim ben onu kabul edemem kendim bakıcam haftaya bidaha gel dedi şimdi artık sütüm yaramıyorsa bebeğe diye içim içimi yiyor ama ilk 1 ay 900 gram alan cocuk 12 günde neden 210 gram aldı üzüldüm sizce bizimkinin kilosu az mı suan 45 gün icin