dlnelsn Doğum kilosuna göre brraz düşük gibi ama her bebek 1 kilo alacak diye bişey yok ayda. Benim oğlum da 500 700 gram arası alıyodu. Doktoru sütü yağlandıracak şeyler tüket dedi araştırdım yaptım ne dediyse. Sonra daha iy ikilo almaya başladı. 9 aylıkken 11200 olmuştu ki llk 3 ay çok minik bi bebekti. Etrafı çok da takmamak lazım üzme kendini bunlar için sağlıklıysa ve doktor iyi diyosa sıkıntı yapma