Canangun geçmiş olsun dolandırıcı sayfa. Bizim siparişi de farklı kötü hiç alınmayacak bir iki parça göndermişlerdi. Şikayet yazdım uzun süre aradım 1 ay geçti zorla iade yaptılar. Bidaha da ordan bişey almam. Bir de gizce diye bir sayfa var o sayfa da sıkıntılı aynı şekilde