Canangun Kızlar bundan 2 ay önce sipariş verdim istediğim ürünü sepetimden çıkarmışlar siparişi verdikten ödemesini yaptıktan sonra. Bnde kargo gelince şubeden iade ettim. 2 aydır ücretini iade etcekler nasıl bir rezilliktir bu artık kartla sipariş vermekten korkar oldum. Ne yapmam lazım elizamoda sitesine de giremiyorum hata veriyor engellediler mi naptilar bir türlü giriş yapamıyorum tarayıcı Chrome hiç birinden de olmuyo yine hata verio. Msj atıyorum ona da cvp vermiolar. Ücreti 7-15 temmuz arası ücreti kesin iade olucak dediler hala olmadi. Eşim artık başıma kakiyor bu durumu
Yasemin_06 Canangun eşinin basına kalkicagi bı durum yok tüketici mahkemesine basvuracaksiniz 15 temmuza kadarmış bekleyin 15 temmuz geçtiği an şikayet edin çünkü verdikleri tarih aralığı o ise gününde yatiriyolar bazen yazı bekliyosun eğer yatirmazlarsa o şekilde şikayetini bildir
Canangun ikizbabymom canım msj gelio indirim var diye onu denedim açmadı bile donate diye bir yazı geldi ekrana sonra googlede denedim yine ayni
Canangun Yasemin_06 canım bu güne kadar iade edilmeyen ücret bundan sonrada iade edilmez diye tahmin ediyorum ben
Yesillimon Canangun Dediğiniz siteyi bilmiyorum,kardesiminde basina geldi aldığı elbiseyi degilde baska bir elbise gondermislerdi,geri iade etti ama parayi vermediler her yerden engellediler sanirim sizde alamazsiniz para iadesini maalesef.
Canangun Yesillimon ben ürünü kargodan almadım direkt arayıp iade istedim öyle bişey yapsınlar direkt savcılığa giderim valla
Yesillimon Canangun Yarina kadar bekle bakalim cnm belki de yatirirlar,olmadi tüketici mahkemesine git direk.
Elfida-10 Canangun ürünlerin kalitesi sıfır. Hiç beğenmedim bir ürün defolu gönderildi bende değişimini istedim baya süre geçti sürekli aradım aradım en sonunda yenisini göndermişlerdi
Oglusum5357 Canangun şikayet vardan yazin. Başka bi no dan siparis verceek gbi yazın sonra iadeniz olduğunu söyleyin. Bizimde başımıza gelmişti zaten ürünleri de HC güzel değil
Oglusum5357 Canangun Tamam Şikayetvar.com diye bir şikayet sitesi varya oraya yazın dönüş oluyor genlde. Whatsaptanfa başkasının nosundan sipariş verecek gbi yazip sonra kendniz olduğunuzu belirten demek istedm
Begonvillll Canangun o sayfayla alakalı daha önce burda şikayet görmüştüm. İnstagram butikleri bana güven vermiyor. İnş paranızı alırsınız
Canangun Oglusum5357 ettim ama birşey çıkmadı aradım şuan hala çalıyor 15 dk geçti baglamadilar ancak müzik calio