Hiç umudunuzu kaybetmeyin 90+ gün kuvözde kalıp sağlıkla çıkanlar var. Siz pozitif olun eğer görme şansınız oluyorsa her gün konuşun kucağınıza alın. Ben her gün görmeye giderdim emzirmediğim zamanlarda bile kucağıma alıp konuşurdum severdim. Sizin kadar uzun kalmadık ama parmak kadar doğan kızımın ne kadar güçlü olduğunu orada anladım ben.