Aleyna43 Bebeğim 41 gündür kuvezde. Sadece çıkması için emme gücünün gelmesini bekliyoruz. 1 haftadır 20 CC de kaldı çıkması için ,50 olması gerekiyor. Hiç ilerleme yok. Çok kötü hissediyordum. Ümidimi kaybediyorum sanırım.
ipek39ela Aleyna43 Çok geçmiş olsun lütfen iyi düşünün o çok güçlü bir bebek siz de çok güçlü bir annesiniz. Onun en çok size ihtiyacı var ve bunun için dimdik ayakta durun. Kalbim o minik yavrunuzla, dualarım da 🙏 rabbim en yakın zamanda bir birbinize kavuştursun sizi inşallah 🙏❤
Macidenezkerimali Aleyna43 canım sen güçlü bir annesin ki o güçlü savaşçı seni seçmiş gelmiş umudunu kaybetme bizde 46 gün savaştık çok şükür şimdi 18 aylık yarmaz mı yaramaz seninkide gelicek birlikte geçiriceğiniz güzel günler olucak onları düşün ve sabırlı ol dualarım tüm savaşçılara 💪🌺
Macidenezkerimali Aleyna43 15_20gün sonra emme refleksi başlamıştı emmeye çok istekli diyordu hemşireleri emzikle destekliyorlardı sonra biberonla, çıkmaya 1 hafta kala beni aldılar günde 2 defa emziriyordum
ikizbabymom Aleyna43 canım ben 30+5 te doğum yaptım ve oğlum entübeydi 26 haftalık bebeklerin bile yaşadığına şahit oldum sakın ümidini kaybetme lütfen güçlü ol bebeğin senin hissettiklerini hissediyo
3434 ikizbabymom kesinlikle katılıyorum rabbimden onun yicek ekmegi varsa olur zaten benim kızımda 31+2 4 aylıgız
ikizbabymom Aleyna43 37 gün kaldılar 1 hafta bi yoğun bakımda 30 gün benimle ayrı bi yoğun bakımda biberon tutsunlar emme reflekleri gelişsin diye neler çektim Allah biliyo
HilalinAnnesii4 Aleyna43 Asla ümidini kaybetme ve vazgeçme sen güçlü ol kendine İnan ki evladın da hissetsin senin kollarına gelince benim kızımda da yoktu emme refleksi günlerce gittim bir gün içinde üç kere giriyordum emzirmek için ama maalesef hep uyuyordu 🤦🏻♀️ Kendini anne karnında hissediyordu sonra zamanla düzeldi çok şükür inancın hep olsun canm bu günler de geçecek inşallah
ikiprens_annesiii ikizbabymom ah ah ben tam 89 gün kaldım 1 bayramımız hastanede bittik artık tamam dedim birdaha burdan çıkamayacağım… ve tek başıma 89 gün mücadele verem oğluma emmeyi öğretebilmek için 29 haftalikti 1560 gr doğdu 1100 gr di elime verdiler ah ah o günler hiç gelmesin. Ve hiç destekçim yoktu tek başıma o minicik bedenle neler çektik şükür 4 yaşında Smdi yaşıtlarından iyi 🤭
Smyygl Aleyna43 50 olması gerektiğini kim söyledi? Benim bebeğim de sırf emme refleksi olmadığı için bekledik sonra beni çağırdılar ne zamana emer bilmiyoruz dediler ve 30 cc içiyordu yarım saat bazen 40 dk sürüyordu ben 2 gün boyunca konuştum anlattım emersen biberonu çıkabiliriz burdan bak baban da bekliyor evimizde odan var senin hadi güçlü oğlum emersin vs derken yirmi dk ya düştü tam bir günde tamamen biberonla beslenince çıktık çıkarken öğünde 35-40 cc içecek en az dediler. Bir de çok tatlı bir hemşiresi vardı o emziği ağzına bantlamıştı o günden sonra emmeye başlamıştı hafif hafif. Toplam 47 gün kaldı son 3 günü beraberdik.
Smyygl Aleyna43 ha bir de her beslenmesinden sonra en az yarım saat kanguru bakımı yaptım hemşireler yeter at gidin dinlenin diyordu ama hep yanında kalmaya çalıştım.