2minikannesi Prensesannesi1234 ben iki çocukla fırsat buldukça sadece test çözerek geçtim ve 1 ay içinde ehliyetimi aldım inşallah sizde geçersiniz
Prensesannesi1234 Hepinize teşekkür ederim kızlar umarım dediğiniz kadar kolay geçer önce sınavı sonra direksiyonu atlatırım🥰❣️
Eminerd Prensesannesi1234 hiç çalışmadığım halde 92 almıştım. Bir kaç yılın çıkmış sorularına baksanız yeter 😊😊