zynpsk benim de 14 gun gecti bir ay boyunca eşim yoktu adet olmam gereken günün bir gün öncesi geldi hamile kalmam imkansiz gibi geliyor ama tabi Allah bilir benim de tek bildiğim pimi çekilmiş bomba gibi geziyorum ortalıkta kadın olmak ne zor ya olsa bi dert olmasa ayrı bir dert