BeyzaLivaLeyla canım bende 33 yaşımdayım.erken anne oldum ben.22 yaşındayken kızım 25 aylık,oğlum 11 aylıktı.3.bebeğimi 32 yaşında doğurdum.doğruyu söylemek gerekirse 30 yaşında ikinciyi yapsaydım 3.bebeği asla düşünmezdim ben senin gibi.çünkü benim elim ayağım çok genç yaşta boşalmıştı.haliyle buhrana girdim bi dönem.evde aile kavramı kalmamıştı.akşam olunca ergen çocuklarım kendi odasına çekilir, eşimle emekli amca teyzeler gibi oturur dururduk.ses yok,cıvıltı yok,kahkaha yok.ev dağılmaz,pislenmez.bi zaman sonra bizi başbaşa gezip eğlenmekte sıktı(bu durumu etrafıma rahat batması diye tabir ediyorum bu ara😆😆)çalışayım dedim kendime göre şartları iyi iş bulamadım.e zaten en verimli zamanlarımı evde çocuk bakmakla geçirdiğim için istediğim işlerde beni almadı.3.yapmaya karar verdik.allah yokluğunu göstermesin çok renk geldi hayatımıza,aile olduğumuzu anladık,eşim daha bilinçli,baba olduğunu yeni anladı diyebilirim.daha ilgili bi baba,bi eş.(o da benle yaşıt)ama gel gör ki ben kendi adıma zorlanmaya başladım.meğer çok fazla alışmışım konfora.şimdi başa sar tekrar.sütten kes ,tuvalete alıştır,okula götür getir,okumayı öğret,o da ergen olsun bi de onunla uğraş ve daha nicesi.şimdi kız bu yıl liseye başlayacak,ortanca oğlan 7.sınıfa geçti.tekne kazıntımız 16 ay 24 günlük..