Annekizz ben kızım 10 aylıkken hamileydim.araları tam 19 ay.zor,yıpratıcı ama zorluğu 3 sene.sonrası müthiş bi konfor.ama ben o konfordan da sıkılıp 11 sene sonra bi bebek daha yaptım.şuan yıkımın dibini yaşıyorum😆😆.oğlum 16 aylık,ben bebek doğurduğumu geçen ay anladım valllahi.(hareket kabiliyeti arttıkça)çok zorlanıyorum.rahatlığa ne çok alışmışım meğer..3.olurda düşünenlere ikinci çocuk en geç 6 yaşındayken yapmalarını öneririm.2.çocuğu düşünenlere de ilk çocuk en geç 3 yaştayken yapmalarını öneririm.ortanca oğlum 6 yaşındayken yapsaydım ne güzel şimdi bebeğim 5 yaşında olurdu.