Mys01-01 Yamanikomm canım yemesı düzene girdi ac kalıyordu evolviada az yiyordu sonra gaz yapmadı bide kılo almıyordu almaya basladı
Ohaezgi 123r456 aptamil hem gaz yapıyor hem kabız asla kullanmam kullanmadım çevremdeki bebeklerin çoğu bu dertte aptamil kullandıkları için, bebelac kullanıyorum cok memnunum