[silindi] randebunu beklemeye gerek yok , acilden giriş yapabilirsin. Yüksek ihtimalle de sünnet yapacaklar. Ya pipi içe gömük , ya darlık yada enfeksiyon olabilir. Genellikle bu sebeplerden erkek bebekler çiş yapamiyor. Bizde gömüklük vardı , sünnet oldu.