[silindi] 16 sını beklemeyin bence benjm çocuğunda da darlık. Vardı pıpı ucu sıstı daha sonra. Sız aksam uzerı çocuk acıle götürün. Bı kaç gündür cıs yapamıyo ben yardımcı olunca yapıyo de Co ağlıyor çok agrısı.var de daha sonra da 16 sonda tekrar doktora götürürsün yazık yavrucak 2 gün beklemesın ole belkı bısı yaparlar