Momys_-girl Birbebekkkbircicek malesef geçmedi 😩 yani basur için ameliyat olsan dahi kendini tekrar ediyormuş
Mom727272 Birbebekkkbircicek çok ilginç, ben de sezaryan oldum böyle bir problem yaşamadım. Normal doğum olsa mantıklı da, sezaryanda mantıksız geldi bana da dediğiniz gibi. Acaba hamilelikten kalan bir şey mi?
Elif311 Mom727272 ben araştırdığım kadarıyla hormonların ani değişiminden oluyormuş tabi herkeste olacak diye birşey yok ki ben hiç kabız olmayan birisi olarak basur olunca acayip şaşırmıştım
Elif311 Birbebekkkbircicek benimde oldu aynı şekilde ve ben büyük tuvaletimi yaparken aşırı acıyordu ağlayasım geliyordu sonradan basur kremi aldım hergün onu sürdüm ve burda okumuştum patlıcan sapı suyu sabah akşam 4gün onu içtim zamanla acısı azaldı hâlâ var şuan ayrıca doğum yapalı 45. Gün bugün eskisi kadar acımıyor ve yavaş yabaş içeri girmiş şişlik eskisi kadarda fazla acımıyor
Elif311 Birbebekkkbircicek evet sezeryandım afedersiniz tuvaletimi yaparken çok fazla acı vardı ve ilk zaman otururken bile ağrı acı hissi vardı ama zamanla geçti şuan daha hafif