gocebebirbayan durucinar bende aldım ama kabul etmedi istemedi almadı chicco , nuk , wee. Hazır boş yere onlara para verdim. Elimde kaldılar. Avent natural kullanıyoruz bizde 400 tl verip aldım mecburen 4 tane biberon başlığını
gocebebirbayan melike_zynp bence hiç deneme bile. Belki bebeğin alabilir ama genelde alıştıklarından gidiyorlar. Benim ki almadı dediğim gibi. O parayı başlığa ver daha iyi
gocebebirbayan durucinar çok şükür. Benim ki çok seçici ya. Eşimle ikimiz de çok seçiciyiz e çocuk da doğal olarak seçici oldu daha bu aydan 😅
Neslihan1903 melike_zynp yanlış anlamadıysam biberon başlığını emzik olarak kullanmak istiyorsun doğru mu?