melike_zynp 3+ oluyor 3. aydan sonra kullanıyoruz. Üstünde 2 delik var 3. bizim açmamız için yer belirlemişler. 2+da bir delik var ikinciyi biz açıyoruz. Siz yanına ikinci deliği açmış mıydınız 2+ da. Çoktan açmış olmanız lazım. Kızım 5 ay 10 günlük. Ben 3+ da 3 delik olarak kullanıyorum. Maalesef stok yapanların da işine yaradı bu durum , Philips avent el değiştirmiş ve üretime başlamamışlardı. Stok yapanlar karaborsadan satıyor herkese. Kızım da doğduğunda Avent ile başlayınca başka biberon tutmadı ucu yırtılmıştı aventin biberon başlığının yıkarken. Ne yaptım ettim yok aç kaldı o ay. Bende mecburen başlık almak zorunda kaldım fiyatı ne olursa olsun. Elimdeki paranın hepsini biberon başlığına yatırdım. 2li 3+, 2li 6+ ya 400 tl para verdim 1,5 - 2 ay önce 😓