kahvekokusuu MeteNaz o aylarda benim bebegim de öyleydi diş cikarana kadar da devam etti 10. ayda ilk dışı patladi sonra rahat ettik sizin de dislerin verdigi huzursuzluk olabilir
esmerayes MeteNaz bence o aliskanliktan uyaniyo 6 aylik bi bebegin gece 4 kez acikmasi imkansiz gibi bisey ictigi 90cc mamayla bile sabaha kadar uyuyabilir. Gece beslenmesini yavas yavas birakin bence
MeteNaz esmerayes nasıl bırakıcam bilmiyorum çünkü normal değil öyle ağlaması diye düşünüyorum artık. Mama vermediğim sürece asla sakinleşmiyor. Öyle bir ağlıyorki anlatamam. Artık endişelenmeye başladım.