Merhaba, öncelikle çok geçmiş olsun, umarım bir an önce düzelir🙏 Sizinle temas kurmak istiyor olabilir, yatmadan önce uyku rutininde bol bol kucaklamanızı tavsiye ederim, ek gıdaya geçiş dönemi onlar için çok yeni bir deneyim.. belki yeni düzene uyum sağlamaya çalışıyordur☺️ Uyutmadan önce onu tok tutacak bir şeyler yedirmeyi deneyin, daha da iyisi ( eğer kilosu ve gelişimi iyiyse) gece beslenmesini doktorunuza danışarak bir an önce bırakın.. bol uykulu mışıl mışıl geceler diliyorum size 😴