Aysenes Dilaylaa hahah ben aşıya buluyorum cnki normalde düzenli gelirdi. Cumartesi 2. Doz oldum normalde haftaya adet olmalıyım bakalım bu ay nasıl olacak.🤷♀️☺️
Dilaylaa Aysenes Allah isteyene versin. 🤷 birde benim regl günüm gelince regl oluyorum gibi ağrı çekiyorum heryerimde sivilce oluyor ondan dolayı sinirlerim bozuldu. Bakalım ne olacak .
Deletedmom5455451 Aselinannesii6 AA bende merak ettim bizde 4 hafta önce aşı olduk 2. Doz bu ayın Sonunda benim adetim de gelmedi geçen ay geç geldi. Bu ay daha henüz. Birşey yok aşı ile alakalı olur diye hiç aklıma gelmedi
dmlklc Aselinannesii6 merhaba bende ası bıontech oldum hala regl olmadım. Test yaptım cıkmadı bende asıya yormustum en son
Can_can Aselinannesii6 bende asi olduktan sonra düzensizlik basladi doktora gittim 2 kere aşıyla ilgisi yoktur falan dediler suan düzene girer gibiyim
Dilaylaa Can_can Bende sordum zannetmiyorum diyor hemşire bana . Halbuki intertte yurt dışında bile regl sorunları yaşayan kadınlar olmuş aşı sonrası . 🤷
yenidoganhemsiresi İlk dozu adetimin ilk günü olmuştum sıkıntı yaşamadım, hep düzenli adet olurum 2.dozu oldum 5 gün gecikti. 🤦♀️