Aselinannesii6 Sizlerde gecikme yaşadınızmııı acabaa benim 1 hafta oldu hala olmadım 2 kere test yaptım bişey çıkmadı da acaba aşının bi etkisi olabilirmii
Aselinannesii6 Dmt-01 Balbebem Emir123ali allah allah ben olmadım hâlâ bu ay biraz stresli geçti borçtu vs acaba ondanmıdır 🤷🏻♀️
Aselinannesii6 Aysenes hadi ya gebelik vs şüpheniz var mı baktınızmı yadaa ben daha tek doz oldum ama hala gelen giden yok belirtide yok adete dair 🤷🏻♀️
fatma123r Aselinannesii6 benimmde 5 gün gecikme oldu . Aşının etkisi olabilir mi ki ? Hiç düşünememiştim . Çok korktum hamilr miyim diye ama oldum çok şükür
Aselinannesii6 fatma123r ya bilmiyorum işte benim aklıma geldi 1 hafta içerisinde 2 kere test yaptım bende çok korktum acaba hamilemiyim diye bişey çıkmadı ama adette olmadım tuhaf 🧐
Aysenes Aselinannesii6 gecen ay gecikmiştim gebelik yoktu kan verdim yoktu adetimde hep duzenliydi.🤷♀️
Dilaylaa 15 gün oldu olmadım hep düzenliydi aşıdan sonra böyle oldu hamile değilim bu arada eminim . Pazartesi de ikinci doz olucam 🤷 sinovac benimki ama pek fark etmiyor sanırım .
Dilaylaa Aysenes Ay evet ya hamile değilim eminim ama bı düşünüyorum yani 😂 eşimde Meryem Ana misin sen saçmalama diyor sinirlerim çok bozuldu 😂😂😂
Aysenes Dilaylaa hahah ben aşıya buluyorum cnki normalde düzenli gelirdi. Cumartesi 2. Doz oldum normalde haftaya adet olmalıyım bakalım bu ay nasıl olacak.🤷♀️☺️